Ogólne

KubelwagenGT
Ulitmate0: Garbus na sterydach, i to mocnych. Z tyłu zagościł 3.6l silnik od Porsche 911 turbo. Napęd przenoszony jest na tylne koła, co za tym idzie jest nadsterowny i narowisty. Trzeba bardzo uważać przy wchodzeniu w zakręty, ale przy odrobinie wprawy można wykorzystać ta cechę do ciaśniejszego pokonywania łuków. Szybki na prostych.
Archer: Master-Car. Najbardziej wymagający i jednocześnie najszybszy pojazd w grze. Odpowiednio wykorzystana broń zadaje wielkie obrażenia. Przede wszystkim uważaj na teren - kubel lubi się przewracać. Pamiętaj, że zawsze możesz go odwrócić.

MedalGT
Ultimate0: JDM pełną gębą. Driftingowy spoiler i bodykit oraz intercooler świadczą o rodowodzie tego auta. Napęd na cztery koła zapewnia mu niesamowita wręcz trakcję i przyśpieszenie, niestety okupione jest to zdolnością pokonywania zakrętów, jest podsterowny.
Archer: Medal ma przewagę technologiczną nad pozostałymi pojazdami. Laser szybko się przegrzewa, ale jeszcze szybciej zadaje szkody. Spróbuj używać go jako celownika dla potężniejszych dział. Wóz Jest trochę wolniejszy od Kubla i wolno się rozpędza. Elektronika na pokładzie jest dość wrażliwa, więc radzę przepuszczać bardziej agresywnych przeciwników.

WillyGT
Ultimate0: Amerykanie jak zwykle robią wszystko młotkiem. Auto toporne i bardzo mocne na prostych, natomiast zakręty uważał za mit do póki nie trafił do nas. Właściwie to jest albo podsterowny albo nadsterowny inaczej nie potrafi, za to genialnie przyśpiesza.
Archer: Znakomite przyśpieszenie idealnie współdziała z bronią pomocniczą (N2O), która bardzo szybko nadaje jeepowi ogromną prędkość. Nie używaj jej przed zakrętem, chyba że chcesz zatrzymać się na barierce. Willy ma bardzo gruby pancerz, więc spokojnie możesz jechać na czele. Flak nie wymaga celowania, dzięki czemu możesz bardziej skupić się na jeździe.