Space Mod Update 4 - 30.07.2010
Dodane przez archer dnia 30/07/2010 22:40
Witamy z powrotem w kolejnym newsie o Space Mod'zie. Tym razem mamy dla Was trochę więcej tekstu niż obrazków, ale to nie czyni postu mnie ciekawym - wiele przeszliśmy od ostatniego newsa! Kliknij "Czytaj Więcej" na dole aby zobaczyć resztę.Hello and Welcome to another Space Mod update. This time we've got more text than pictures, but don't let that discourage you: we've come a long way since our last post here! Please click "read more" below to see the rest.
Treść rozszerzona
Witamy z powrotem w kolejnym newsie o Space Mod'zie. Tym razem mamy dla Was trochę więcej tekstu niż obrazków, ale to nie czyni postu mnie ciekawym - wiele przeszliśmy od ostatniego newsa!

Zanim zaczniemy, chciałbym przywitać nowych ludzi wśród załogi: Chudy, Dwunasty and Narkisos będą uczestniczyć w alpha-testach naszego modu i wyławiać wszelkie błędy które wślizgną się do gry podczas produkcji, a także pilnować zrównoważenia map i stron konfliktu.

Chciałbym też podziękować firmie aster.pl za udostępnienie nam serwera do testów.

1. Nowe Logo
Ostatnio postanowiliśmy pozbyć się Flashystowskiego loga i wykorzystałem tą okazję aby zrobić nowe. Nasz nowy baner jest trochę bardziej "zatłoczony" i skrótowo pokazuje nasze osiągnięcia na przestrzeni czasu. Piszcie w komentarzach jak bardzo podoba lub nie podoba wam się nowe logo!

2. Ziemski Niszczyciel


Niszczyciel był jednym z wczesnych pojazdów Ziemian. W odpowiedzi na coraz większe ilości Okrętów Obcych zbliżających się do Układu Słonecznego, Flota zarekwirowała ogromną część cywilnych frachtowców kursujących pomiędzy koloniami. Okręty te otrzymały po baterii dział i wieżyczce przeciwlotniczej, a ich przepastne ładownie zostały zmienione w hangary dla myśliwców. Pomimo praktycznie nieistniejącego pancerza, powstały w ten sposób Niszczyciel był szybki i zwrotny, co w połączeniu z rozsądną siłą ognia i przewagą liczebną nad Okrętami Obcych w dużej mierze przyczyniło się do przewagi Ziemi we wczesnej fazie konfliktu.
Widoczna na screenie siatka Niszczyciela jest wersją roboczą i zostanie jeszcze dopracowana.

3. Kamienie Milowe
W tym tygodniu osiągnęliśmy kilka Kamieni Milowych w pracy na Space Modem. Po pierwsze, pożegnaliśmy się w końcu Atrapą Lotniskowca, tymczasową siatką która służyła jako baza dla Ziemskich Myśliwców od samego początku prac. Została ona zastąpiona niewielką flotą Ziemskich Okrętów, co znacznie przybliżyło nas do oryginalnej wizji modu. Ponadto, ponieważ żołnierze zachowują się bardzo dziwacznie w środowisku bez grawitacji i nasze liczne podejścia do rozwiązania tego problemu okazały się bezowocne, żołnierze zostali całkowicie usunięci z gry. Pomimo iż może to obniżyć poziom rozrywki, spawn w kabinie myśliwca i natychmiastowy skok w akcję na pewno mają swoje zalety!
Na koniec przedstawiam Wam historycznie pierwszy screen ze Space Mod'u. Zrobiony w październiku 2009r, pokazuje Atrapę Lotniskowca w pełnej chwale. W tym czasie poza nią mieliśmy tylko przerobionego Mustanga, który był zupełnie niesterowny. Naprawdę zaszliśmy bardzo daleko od tamtego czasu.




Dziękuję za uwagę i do zobaczenia w następnym newsie!
Hello and Welcome to another Space Mod update. This time we haven't got much content, but don't let that discourage you: we've come a long way since our last post here!

Before we begin, I'd like to welcome Chudy, Dwunasty and Narkisos in the team. They will participate in weekly alpha tests and make sure that our mod remains balanced and bug-free as new things are added.

I'd also like to extend special thanks to aster.pl for lending us their server for the tests!

1. The New banner
Recently we've decided to drop our flash banner for a static picture, and I took this chance to redesign it. Our new banner is more "busy" and briefly presents some of our achievements. Feel free to leave a comment on how much you like or dislike it!

2. The Terran Destroyer


The Destroyer was an early Earth design, put together hastily in response to greater number of Alien capital ships arriving in the Solar System. Due to lack of resources, most Destroyers were converted from civilian freighters requisitioned by the Fleet, with only few being built from scratch. Despite practically non-existent armor, those vessels were fast and agile, which, in connection with reasonable fire power, made them quite successful against initial Alien attacks. Their primary strength lied numbers.
Please note that the Destroyer mesh is a work-in-progress.

3. Milestones
This week we've reached several milestones in the development. First, we've finally said goodbye to the 'Victory' carrier, a place-holder static mesh that served as a base for Terran fighters from the beginning of our work. The mesh was replaced by a small fleet of early Terran capital ships, which brought us much closer to our original idea for the mod. Also, because soldiers in Bf1942 work very poorly in a 0-G environment, and our best attempts to fix that had failed, we've decided to get rid of them completely. Although this lack of soldiers may have a negative impact on the gameplay, spawning in the cockpit and jumping straight into the action surely has it's own merits!
Finally, I present to you the first Space Mod Screenshot ever, taken in October, 2009. It shows the Victory static in it's full glory. At that point in time, we only had a modified Mustang that was impossible to control beside it.



Thanks for reading and see you next time!