Space Mod Update 3 - 18.07.2010
Dodane przez archer dnia 18/07/2010 01:05
Space Mod do naszego BF'a 1942 powoli powstaje. Od ostatniej wiadomości z Marca minęło trochę czasu, a mod stał na półce. Część naszego zespołu była zajęta życiem prywatnym.
Lecz nie poddaliśmy się i wracamy aby skończyć niezwykle skomplikowanego moda! Ale po kolei...
Well, so much for the monthly schedule! Since our last news post back in March the development had somewhat stagnated with most of the team going about their busy lives.
This time we are back and we mean it! But first things first...

Treść rozszerzona
Space Mod do naszego BF'a 1942 powoli powstaje. Od ostatniej wiadomości z Marca minęło trochę czasu a mod stał na półce. Część naszego zespołu była zajęta życiem prywatnym.Lecz nie poddaliśmy się i wracamy aby skończyć niezwykle skomplikowanego moda!
Ale po kolei...

Do naszego skromnego zespołu dołączyło kilkoro nowych członków. Agrrregat będzie teraz autorem newsów na naszej stronie - gratulacje!
Reszta uczestniczy w cotygodniowych Alfa-testach. Od teraz są z nami na pokładzie CJay , Mace Windu , MiH4U , Patryk oraz Spinek !

Nasz mod będzie obfitował w nowe rozwiązania, czyli np. zerowa grawitacja czy też radar. Mod wymaga intensywnych badań a nasz skromny zespół nie jest w stanie wyłapać wszystkich błędów. Nasze "bitwy" w kilku osobowym składzie są za małe. Dlatego też, jeśli chcesz nam pomóc w alfa-testach, śmiało pisz na Xfire (arcticbaron).

Teraz do rzeczywistej treści:
Będziemy wam dostarczać coraz więcej screenshotów z naszych testów!



Walki są bardzo dynamiczne, mod będzie się bardzo wyróżniał spośród innych rozgrywek Bf1942!



Do tej pory gra działa płynnie nawet z zabytkową kartą graficzną. Świetnym przykładem jest sprzęt Agregata, czyli procesor 1.6GHz, 1Gb RAM oraz super karta graficzna 64Mb :)



Gracz może łatwo przełączać się pomiędzy widokami pierwszej i trzeciej osoby. W widoku trzeciej osoby obecny jest celownik, a nieruchoma kamera ułatwia celowanie.



Jeśli gracz podleci zbyt blisko Fregaty, to jej zautomatyzowane wieżyczki przeciwlotnicze zestrzelą go!

Oczywiście brak tekstur nie sprawia, że statki wyglądają dobrze, ale wkrótce to naprawimy!

Kolejny news już za tydzień!
Well, so much for the monthly schedule! Since our last news post back in March the development had somewhat stagnated with most of the team going about their busy lives.
This time we are back and we mean it! But first things first...

I'd like to take this occasion to welcome several new members within ranks of our humble team: Agrrregat will now be partly responsible for the news posts. All the others are now actively participating in weekly alpha-tests of our mod. I offer a big welcome to CJay, Mace Windu, MiH4U, Patryk, and Spinek !

And yes, you got this right: we have already successfully ported most of the promised features to the actual game and now our mod requires intensive testing to deal with all the bugs. And we still need a lot of people, since you simply can't have an epic space battle with less than a dozen players. Therefore, if you are interested in helping us in alpha testing, please contact me on xfire (arcticbaron). Although most of the core team is Polish, we'd warmly welcome any help from foreigners as well!

Now, to the actual content: from now on we'll be showing you mostly screenshots, and they will be getting better fast!

The space dogfights are very dynamic and unlike any other Bf1942 gameplay!



So far the game remains fluent even on an ancient graphics card. And with a lot of action going on!



You can easily switch between first and third person views. The third person view features a cross-hair and a fixed camera to make aiming easier.



If you get too close to a Frigate, the automated flak turrets will tear your ship apart!

Of course the lack of textures doesn't make it look well, but they will be added soon.

Please watch this space for another update within a week!