Strona DZN - Artykuły: Mody This website uses cookie files to provide enhanced functionality.
po polsku
Historia SVN: 2223
2223: tom: Groby polskie i niemieckie
2222: tom:
2221: tom:
(Odczytano: czw, 2 kwi 2015, 21:15:01 CEST)
Logowanie
Nazwa użytkownika

Hasło



Nie możesz się zalogować?
Poproś o nowe hasło
Ankieta
The best game in Battlefield series?













Random Photo
Konstrukcja Mostu
Konstrukcja Mostu
Wielki Wyscig
Artykuły: Mody
Battlefield 1947
??%
Prace trwająWork in progress
Battlefield 1947 to mod do gry Battlefield 1942, który przenosi nas w alternatywną wersję historii, w której druga wojna światowa nie skończyła się w 1945 roku, ale trwała przez następne lata. Mod można określić jako Secret Weapons z przymrużeniem oka - mamy wiele tajnych broni które "nie zdążyły" wziąć udziału w walce, ale wszystko pozostaje względnie wiarygodne i wyważone.
Nad modem pracujemy od września 2010r. Początkowo (pod nazwą bfmod3) była to prosta zbieranina pojazdów z Secret Weapons na oryginalnych mapach, lecz od tamtej pory dodaliśmy wiele zawartości z wymarłych już modów, a także coraz więcej naszej oryginalnej twórczości. Chcemy stworzyć mod, który wniesie powiew świeżości do nieco ogranego już Battlefielda 1942, a także przedstawi inną, ale spójną i wiarygodną wersję historii.
Battlefield 1947 is a new mod for Battlefield 1942, which takes place in an alternate reality, where the World War 2 did not end in the year 1945, but much later. The mod is best described as Secret Weapons evolved: we have many experimental weapons that historically arrived too late to take part in the conflict. While introducing our unique ideas, we strive to keep the game balanced and reasonably believable.
We've been working on this mod since September 2010. It started out as a simple extension to the secret weapons add-on, but since then we've been adding more and more original content: As of now, not much is left of its humble beginning. Our goal is to create a fresh mod that is full of original ideas, but also introduce a consistent and believable scenario.


Wielki Wyścig
100%
Prace ukończone.
Impreza wyścigowa na epicką skalę. Utworzenie mapy wyścigowej z oryginalnym torem, uzbrojonymi pojazdami i innymi atrakcjami urozmaicającymi jazdę. W ramach projektu utworzenie strony internetowej, która stanie się centrum organizacji wyścigu.
Strona projektu: http://dzn.battlefield.pl/wyscig/
Epic racing event. Create a racing map with an original track, armed cars and other never-seen-before additions. Scope of the project includes createing of the website, which will help coordinating the race. It's probably our last polish-only project.
Download:
Training Map, Race Map


Kosmiczny Mod
25%
Pierwsze modele 3D gotowe, Prace Wstrzymane.First 3D models made
Space Mod to pełna konwersja (total conversion) BF1942. Mod przenosi nas w niezbyt odległą przyszłość, gdzie Ziemia, już pod wspólną flagą, musi bronić się przed inwazją tajemniczych Obcych. Akcja będzie w pełni skupiona na pseudo-realistycznych bitwach kosmicznych w epickim klimacie walki o przetrwanie. Walka będzie rozgrywać się w autentycznym środowisku bez grawitacji. Wśród dostępnego arsenału znajdą się prawdziwe samo-naprowadzane rakiety i automatyczne wieżyczki, a w walce pomoże nam prawdziwy HUD z trójwymiarowym radarem. Space Mod is a total conversion of BF1942. It brings us to the near future, where the Earth, now united under single banner, must defend itself from a invasion by mysterious Aliens. The action will be fully focused on pseudo-realistic space battles in an epic struggle for survival. The battles will commence in an authentic Zero Gravity environment. Among available weapons you will find true self-guided missiles and automated gun turrets. The fight will be assisted by a true HUD with a three-dimensional radar.


Battlefield Colossus
30%
Skrypty i modele 3D axis gotowe. Prace Wstrzymane.Scripts and 3D models done. On Hold.
Port trybu Tytanów z Battlefield 2142 do engine'u i realiów Battlefield 1942. Celem projektu jest odwzorowanie walki tytanów w jak największym stopniu. Utworzone zostaną nowe tytany pasujące do epoki, każdy z wrażliwymi miejscami (które można będzie sabotować) i wieloma drogami do wnętrza. Pierwsze wydanie ma zawierać mapę El Alamein z tytanami.
Stan: W fazie planowania.
Data ukończenia: Nieznana.
Titan gameplay mode from Battlefield 2142 will be ported to Battlefield 1942 engine and converted to World War II reality. Project's goal is to make Titan combat as close to Battlefield 2142, while preserving both fun, originality and pseudo-realism. We will create new Titans fitting World War II period, each one with destructable weakpoints and mulpiple entrances. The first release will contain playable El-Alamein map with 2 titans.


Corporation
20%
Faza planowania zakończona. Prace Wstrzymane.Plannig complete. On Hold.
Rok 1946. Tajemnicza Korporacja materializuje się w Redone i rozpoczyna ekspansję zmieniając pobliskich mieszkańców w swoich pracowników. Nadszarpnięte wojną państwa starego i nowego świata pośpiesznie tworzą Koalicję. Potężna armia zostaje wysłana do walki z nieznanym wrogiem... It is the year 1946. A Mysterious Corporation appears out of nowhere in Redone and expands by converting nearby people to it's employees. Weakened by the war, all contries of both sides hastingly establish a Coalition. A huge army will be sent to fight the unknown enemy...


Red October
0%
Prace nie zostały jeszcze rozpoczęte. Prace Wstrzymane.Not started yet. On Hold.
Celem projektu jest stworzenie w miarę dobrej symulacji okrętu podwodnego na enginie BF. Na jedynej mapie drużyna Allies musi przemieścić tytułowy okręt na drugi koniec mapy, natomiast drużyna Axis musi za wszelką cenę go zniszczyć.. This project aims at creating a decent submarine simulation on the Battlefield 1942 engine. On the only map, the Allied team will have to move the Red October submarine across the map, while the Axis team will have to destroy it at all costs.


Szturm
80%
Mapa gotowa, nie testowana. Prace Wstrzymane.Map ready, not tested. On Hold.
W skutek nieudanego eksperymentu, ściśle tajna baza DZN zostaje przeniesiona w czasie i przestrzeni ze swojej tajnej lokacji w USA 60 lat wstecz, prosto między szykujące się do wojny siły Rosjan i Niemców...
Stan: Mapa jest grywalna, prace wstrzymane.
Data ukończenia: Nieznana.
Mapa do pobrania w dziale download
A top secret experiment ends in a catastrophic failure by moving the DZN Headquaters both in space and in time from it's confidental location to the year 1942, right to the eastern frontline. A battle is about to begin while DZN researchers desperately seek the way back... Axis team will win when DZN's secret laboratory is destroyed Allied team will win after 30 minutes. This map is available for download.